O nas

Firma NAWIGATOR Sodo & Sokół działa na rynku od 2000 roku. Świadczymy usługi w zakresie kompleksowej obsługi nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych. Nasza oferta obejmuje następujący zakres czynności: zarządzanie i administrowanie nieruchomościami, utrzymanie czystości i pielęgnację zieleni oraz obsługę techniczną nieruchomości z 24 godzinnym pogotowiem awaryjnym.

Zatrudniamy wysokiej klasy specjalistów, których wiedza i umiejętności pozwalają na świadczenie usług na najwyższym poziomie, w pełni spełniających oczekiwania Klientów. Obecnie w naszej firmie pracuje siedmiu licencjonowanych zarządców nieruchomości z wieloletnim doświadczeniem zawodowym.

Sprawdzone standardy obsługi Klienta wdrażamy w kolejnych, otwieranych oddziałach w Polsce. W Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Zakopanem łączna liczba obsługiwanych przez naszą firmę nieruchomości przekroczyła osiemdziesiąt.

Aby sprawnie, rzetelnie i skutecznie wykonywać powierzone nam obowiązki, dbamy o stałe podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników, a w trakcie realizacji zleceń, korzystamy z najnowszych rozwiązań informatycznych w dziedzinie obsługi nieruchomości:

  • oprogramowanie ZOD -Mieszczanin, dedykowane zarządcom/administratorom nieruchomości. Program usprawnia rozwiązywanie wszelkich problemów dotyczących zarówno nieruchomości wspólnej jak i lokali indywidualnych oraz archiwizuje wszystkie informacje przypisując je do odpowiedniego podmiotu.
  • e-kartoteka – umożliwia bieżący dostęp za pomocą internetu do kartoteki indywidualnej swojego lokalu. Każdy mieszkaniec może sprawdzić stan własnych płatności, naliczeń, rozliczenia mediów, treść uchwał wspólnoty, najnowsze ogłoszenia czy podać odczyt licznika
  • forum internetowe - ułatwia komunikację pomiędzy mieszkańcami oraz mieszkańcami a zarządcą. W odróżnieniu od innych forów, często zakładanych przez mieszkańców, forum nie jest anonimowe. Każdy mieszkaniec otrzymując login i hasło do e-kartoteki ma możliwość korzystania z forum i zajmowania stanowiska, jako właściciel konkretnego lokalu z podanym imieniem i nazwiskiem.
  • system płatności masowych - każdy właściciel otrzymuje konto indywidualne, na które wpłaca środki finansowe. Pieniądze trafiają od razu na konto Państwa Wspólnoty. System ten umożliwia automatyczne, niezwłoczne księgowanie wpłat naszych Klientów

W lutym 2010 roku firma Nawigator wdrożyła system ISO 9001: 2008 obejmujący działania związane z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami, prowadzeniem obsługi księgowej, utrzymaniem czystości, pielęgnacją zieleni, odśnieżaniem, obsługą konserwacyjną, pogotowiem awaryjnym.

 

 

Firmę tworzą ludzie

 
To właśnie ich wiedza, doświadczenie oraz zaangażowanie w pracy decyduje o rozwoju firmy i jest jej największym zasobem.  Chcąc zapewnić świadczenie usług
na najwyższym poziomie zbudowaliśmy zespół składający się ze specjalistów w różnych dziedzinach.

Zatrudniamy:

  • zarządców i administratorów nieruchomości
  • pracowników działu księgowości
  • pracowników działu obsługi klienta
  • pracowników nadzoru technicznego
  • pracowników obsługi technicznej nieruchomości
  • pracowników zajmujących się utrzymaniem czystości i pielęgnacją zieleni
 

Jeśli chcesz do nas dołączyć prześlij swoje CV

 

biuro@nawigator.nieruchomosci.pl

 

 

Licencje zawodowe


 

Certyfikaty


Założyciele firmy są laureatami konkursu "Wokulski"
Fundacji Bankowej im. Leopolda Kronenberga i Banku Handlowego w Warszawie.

 

 






Certyfikat nr: FS 559027